Vill ha till bebisen...

..Tiden går så fort och snart är lillen här, bara 16 veckor kvar :S
Hur sjutton ska vi hinna med allt?!

Idag klickade jag hem lite kläder till lillen, det va så länge sen jag köpte något.
Kan det bero på mitt "köp förbud"  mamma gav mig ?! ;)
hehe, nåja nu har jag som sagt klickat hem lite nytt :D

Som vanligt sitter jag och surfar runt och drömmer mig bort
i bebis djugeln, alla dessa söta kläder...

Jag vill ha...


VINDFLEECEOVERALL  VINDFLEECEOVERALL OVERALL
BYXOR  BODY  BYXOR


Bilder från Polarn O. Pyret


Kommentarer
kerstin

ååååååååå vad fina kläder den limegröna overallen gillar jag bäst,men det fär vänta till hösten nu har ju bebben 2 st.kram mamma

2010-12-08 @ 07:40:53
cissi

Jag vet men en till kan ju vara bra att ha ;)

2010-12-14 @ 14:51:20
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0