Vilken lång dag!

Jag ruttnar, den här dagen är ju såå lång. Usch och fy! Kan det vara för att jag klev upp 06:00 imorse?! Hmm det e nog svaret. Men men inte mycket att göra. Om 3,5 timma kommer Bella och då börjar dagen ;) Det ska bli såå mysigt :D Som sagt, vi ska titta på IDOL Finalen och äta tacos. Jag känner på mig att det kommer bli en kanon kväll :D


 Pratade just med Ullis, det va så länge sen.
Alltid lika kul att få prata av sig med henne <3 LOVE U!!

Jag vet inte riktigt va jag ska hitta på nu. Jag har några måsten.
Typ dammsuga och torka golven men jag vet i sjutton om jag vill göra det just nu!!
Hmm jaja kanske ska surfa runt lite först och se om jag kan klicka hem nått kul till mig eller bebben <3







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0