Skratta eller gråta?!

Det är inte sant, igår innan jag åkte hem satt jag här på jobbet och beklagade mig över allt som har hänt hemma. Värmepannan strular och stopp i avlopp osv. Men inte nog med det. Igår när jag kom hem larmade värmepannan åför nätt j*vla skit. Det va så där lagom varmt i köket.. 16-17 grader. jag tycker det får ta och räcka med problem när det gäller den biten.. Jag ger f*n upp snart. Så i morse var det bara att ringa rörisen igen och be dom komma och LAGA skiten. Jag vill inte ha en till jätte räkning på nått som bara blir lagat för stunden. SÅ nu håller vi tummarna och kniper tårna för att allt ska fungera fel fritt resten av livet...

Jag har även vart en sväng till tandläkaren imorse. Jag ska tydligen dra ut en visdomstand.. Skönt att äntligen komma till skott när det gäller den biten. Jag fick även en tid till 19/4 för att fixa nått annat. Det skulle va en bättre kolla då. Hon ville inte ta för många bilder med tanke på att jag är gravid. Så vi tog bara ett kort  på visdomstanden... Ett himla meck med allt som man får och inte får göra under graviditeten...

Jaja nu ska jag bara njuta av dom sista timmarna på jobbet, sen ska jag hem och äntligen få träffa Anton <3





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0