Seg...

.. Vilken dag det va igår. Både bra och dålig..
Det började med att snickaren kom hem till oss, vi tog en kaffe ihop och gick igenom lite som skulle göras.
Sen kom rörisen, han skulle plugga ETT rör. Det gick ju bra men han ville gå ner till källaren för att kolla vart man stänger av vattnet till hela huset.
Rörisen möts av en källare som va "full" av vatten.
Det va en propp/stopp i nått avlopp så det va bara för han att ringa sugbilen för att lösa problemet.

Efter att vakna upp till detta kaos åkte jag till barnmorskan för att kolla läget.
Allt såg bra ut, hjärljuden låg på136 blodtrycket va bra 105/60 om jag inte minns fel
Plus att jag hade gått upp en hel del eller bara 2kg sen sist men nu är min närvarande vikt 61,4kg :D
Coolt ;) Jag har totalt gått upp 10kg nu!
 25 fullgångna veckor har gått och jag känner vilden mer och mer för varje dag som går <3
Nog om det....

Efter mötet med barnmorskan åkte jag till jobbet, sen hem.
När jag väl kommer hem möts jag av en räkning från rörisen :/
Räkningen var ang våra värme pump som det va problem med tidigare.
7200 riksdaler ska dom ha ;(
Så skönt med en massa extra utgifter så här till jul...NOT!!
Det som kommer att kännas mest nu med tanke på köks renoveringen är nog rörisen och el killens priser.
Jag undrar va räkning kommer bli från gårdagen.
hoppas att försäkringen täcker en hel del.
Jag vill inte ha fler "onödiga" räkningar.





Nu ska jag hem efter en toppen dag på jobbet!!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0