Paj, trött och seg....

...Känns så lagom kul att man går på halv fas :/ Jag är inte sjuk men j*vligt seg i kroppen. I helgen sov jag jätte mycke.. 12 timmar mellan Fredag och Lördag..och samma antal timmar mellan Lördag och Söndag...

I lördags va vi och titta på dom nya lastbilarna 13 stycken nya fina bilar :D Sjukt baklat att se alla stå utanför chassiporten :D Efter svängen til Scania åkte jag och Anton hem, det blev ingen julklapps handlig denna dag men en väldigt givmild dag med lite rivning av puts och dylikt i det nya köket :D SÅ mycke fint tegel dom har putsat över, galningar.. Jaja nu är allt framme och jag är super nöjd :D

Igår va vi en sväng till Skärholmen. Julklapps handling va på schemat och vi handlade klar till alla.. Eller jag har Anton kvar plus lillasyster. Så det känns som jag ligger i fas :D
Man bli ganska sugen på att handla "vanliga" kläder när man går runt i alla dessa butiker. Filippa K är sedan länge mitt favorit märke och igår så jag ett par så snygga jeans... Anton skratta bara när jag tog upp min "rätta" stl.
-Hahaha har du varit så där liten var hans kommentar.... Jag blev så där lagom glad :/ NOT!!!!

Men men snart så är krabaten ute och jag ska då gå ner alla dessa kilon så jag blir mitt vanliga ja igen ;)








98 dagar kvar tills lillen kommer <3




Kommentarer
mamma

gumman du är i den månaden nu när man blir väldigt trött ,sov när du är trött puss o kram/MAMMA

2010-12-23 @ 11:24:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0