God morgon!

Har just varit ute med hundarna och idag va det så där lagom kallt, -10. Helt ok tycker jag...
Åå va snö det har kommit, igår snöade det hela dagen plus att det har kommit lite i natt....
Såå mysigt tycker jag :D




Sitter här vi datorn och väntar på att Anton ska vakna.
Han brukar sova sjukt länge på helgerna.
Men det kan man förstå, att få sova i sin egna säng måste vara guld värt!
så nu medans han sover passar jag på att titta lite på golv till köket.
Det finns så mycke fina golv, va sjutton ska man välja??

Jag kan behöva lite hjälp och hoppas att nån kommenterar dessa bilder...


Alla golv är Ek som kommer att visas nedan.



                 


Den tredje bilden är nog min favorit
Men valet är svåt, golvet byter man inte i första taget om man skulle bli missnöjd....









Kommentarer
bella

Jag tycker nog att det femte är finast, kommer nog passa in mest till köket oxå! Annars gillade jag det sista oxå :)

2010-12-04 @ 11:50:29
jennifer

3,4,5 tycker jag va fina :)

2010-12-04 @ 13:44:19
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0