Ännu en Fredag hemma....

...Ganska skönt att vara ledig må jag ta och säga :D
Men när man vaknar klockan 06:00 och klockan är nu bara 10, så känns det som den här dagen kommer bli lååånngg.. Men jag har ju den turen att Bella kommer till mig ikväll. Vi ska titta på IDOL Finalen och äta tacos, mums ;)
Det ska bli så mysigt att ha en Bella kväll. Jag kommer knappt ihåg när jag och Bella gjorde nått själva. Det måste ha varit när vi bodde i Rönninge, eller? Hmmm Nå ja trevligt ska det iallafall bli!


Imorgon blir det Julklapps shopping med Malle Stefan och Bella
Så mysigt :D



Nu ska jag försöka hitta på nå kul att göra....




Arrivederci



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0