Usch, redan Torsdag...

....Denna vecka har gått så fort. Anton har varit ledig hela veckan och det känns som jag knappt har hunnit träffa honom ;( Känns inte alls kul. På Söndag eller Måndag åker han till Borlänge för att sätta igång med nästa jobb... Jag skulle göra vad som helst förr att får vara hemma med honom imorgon... Usch, jag vet inte om han kommer komma hem varje eller varannan helg. Jobbet är beräknat att ta ca ett år så om jag har otur så är det endast 26 helger jag kommer att träffa honom det närmaste året.....



Kommentarer
Emma

Jag förstår att det måste kännas förjävligt gumman

:( Du och jag får träffas oftare så du har något roligt att se framemot ;)

2010-08-13 @ 12:26:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0