Lite mer om mig....

Du heter: Cecilia

Smeknamn: Cissi, Cia, Cilli

Låt som när du är ledsen sörjer till: Hmm

Beroende av: Kaffe, kärlek och lycka

Vad tror folk om dig? Hmm inte vet jag.

Stämmer det? Beror på vad dom tror

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt långa äkta hår :D

Hur imponerar man på dig? Det gäller bara att vara trevlig
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja det händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Bli inte arg men jag råkade spärra din internet dosa ;(

Var bor du?  Åkers Styckebruk

Trivs du där? Ja det gör jag verkligen

Hur svarar du i mobilen? Hallå

Vem ringde du senast? Anton

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Okej då vet jag :P
Antal timmar sömn inatt: 8-9

Sov du ensam: Nä med Anton eller hundarna när inte han är hemma

Brukar du komma i tid: ALLTID
Hur känner du dig nu: Snorig, seg och som en zombi

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Helt ok

Vad saknar du: Många av mina vänner

Hade du en bra kväll igår: Japp, titta på Göta kanal 1 :D

Favorit dryck på morgonen: Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23

Är du blyg?
Sysslar du med någon idrott: hmm promis med dogsen det är allt

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, varför inte

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hmm klurig fråga…..Vet inte

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag verkligen

Är du bortskämd: På sättoch vis men jag jobbar även för det
Vad gör du i morgon: Jobbar

Vad är det värsta du vet? Taskigt saldo på kontot

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag

Vad är det finaste du fått? Mina vänner min underbara kille och mina hundar
En speciell dag du minns: Helgen vecka 32 va min bästa på länge

Du samlar på: Halsband till hundarna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Lilla syster

När grät du senast: När Dolly grät av smärts

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Renovera klart huset

Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja

Är du musikalisk?

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: nä....

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna:

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0