Igår.....

Det blev ingen hamburgare till middag igår, istället blev det thai mat från Strängnäs.... För nån månad sen hade jag ett pizza race och nu har det gårr över till thai mat och skaldjursplatå... känns lite bättre än pizza ;)
Ikväll när jag kommer hem blir det fisk till middag. Fiskbilen kommer till oss ca 2 gånger i månaden och det känns så bra att köpa fisk och skaldjur från dom. www.fiskbilen.se

Dolly mår mycke bättre, det känns som en stor lättnad och se att det går åt rätt håll med läkningen. hon är piggare trots smärtstillande och antibiotika. Mitt hjärta. Igår var det soffmys med twilight. Jag pallade bara se fösta filmen somnade till andra ;) så ikväll blir det twilight new moon :D

Dags att jobba vidare :D





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0