Tele....

Att sitta i dessa köer, boring. Jag hatar att bara sitta och vänta. Börja med att jag va nr 9 i kön. Nu är jag iallafall nr.3 och vänte tiden va beräknad till  9 minuter men det stämmer ju inte.. :S Jag har redan suttit i 14. 

Så medans jag sitter i denna kö kan jag passa på att blogga lite.

Imorse vart det en väldigt stressig morgon. Jag vaknade alldeles för sent och hade massor att göra på morgonen.
(Nu nr.2)

Jag va tvungen att sätta på två tvättmaskiner, jag behöver säkert tvätta minst 4 till när jag kommer hem. Imorgon bär det ju av till Funäs igen ;) Det kommer bli så kul. Denna resa ska jag ta det lite lungnare än sist. Va lite hälsomsam va min tanke. :D Hehe få se hur det går med de. Man brukar ju hamna på samma nivå som dom andra så vi får hoppas att dom har samma tanke :D

Yes dom svara :D


Fu*k nu vart jag kopplad till nästa avdelning :S
Kö plats nr 2 :D

Kö plats nr 1 :D
De går bra nu ;) hehe


Kopplad tillnästa avdelning :S
Kö plats nr 5
Kö plats nr 3

Att jag sitter och skriver det här, hahah...men jag har sååå boring..Dags att avsluta detta inlägg....









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0