Saknad....








Sessan
2005-08-31 - 2007-06-24

Lill Skruttan...Det händer fortfrarande att jag tänker på henne.
Mitt <3




Sessan, Prinsessan Gloria hon var mitt allt. Men tyvärr så fick min lilla ängel EP när hon bara var ca 7 månader. I början var det inte så allvarligt men det gick bara utför. ( Jag gjorde verkligen allt för henne. Åkte bl. a till Vet. I Uppsala, Bagarmossen och gjorde massor med undersökningar,  men inget hjälpte)   EP anfallen kom allt oftare så en dag när vi var på väg hem från jobbet fick vi åka in akut med Sessan och ta bort henne. Anfallet hon fick den dagen kommer jag aldrig att glömma, paniken jag fick när jag såg henne går inte att beskriva. Att fatta det beslutet att ta bort henne var inte lätt. Jag saknar henne otroligt mycket. Hon var mitt allt. Lilla tösen blev bara 1år och 10 månader.





Jag saknar Sessan!
Jag är otroligt glad över dom två otroligt fina hundarna jag har idag.
Dom betyder jätte mycke för mig och jag vet att folk inte förstår hur jag orkar Babbla om dom två jämt ;)
Dom är inte bara hundar. Dom är mycke mer =D









Dolly & Meja <3







Kommentarer
mamma

saknar också sessan mommos kicka

2010-05-04 @ 16:59:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0