Krav på mig själv....

Idag vart en en bra dag :D

Jag satt i bilen ca 1,5 timme medans Maggan va hos tandläkaren. När jag satt där funderade jag en hel del på allt mellan himmel och jord.
Jag har ställt krav på mig själv som ska uppfyllas....


  • Jag ska bli gladare
  • "Skita" i va andra tycker och tänker (på ett bra sätt)
  • Se till att uppfylla mina mål
  • Bli sundare
  • Vara gladare
  • Bli mer tacksam
  • Bli mer hjälpsam


Så jag har redan börjat med mina krav :D
Dieten är på börjad och imorgon blir det riktigt seriöst med det hela...
Så dags att ställa klockan för i morgon är det diet soppa till frulle :D

Jag ska klara det här :D






Juste, Såg just nyheterna, hur f*n kan man tända på en kanin och stå och skratta?
Vilka IDIOTER!!!













Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0