Jaha......

Det blev ingen cykeltur med dogsen igår. Istället fick dom vara hemma och vi drog iväg till Mariefred för att äta middag på Gripsholmsvärdshus. det va hur trevlig som helst. Jag kom precis lagom hem till DH :D
Idag blir det jobb och när jag kommer hem måste jag cykla med dogsen om det nu inte är snö storm :S

På Fredag ska jag på Camillas fest och jag blir bara mer och mer osäker på va jag ska ha för klänning. En guldig eller en svart? De e frågan.. måste ta och prova dom i kväll, hmm jobbigt när man är så osäker :S

Dags att jobba.....

Kommentarer
Camilla

Du ska vara taggad kvinna ;) Ta med både vettja och bestäm hos Emma. Kan du fortfarande inte bestämma dig så ta med den ena till krogen och byt efter några timmar ;) hahah

2010-04-21 @ 09:58:07
URL: http://camillar.blogg.se/
cissi

Ja det får nog bli att jag tar med mig båda, och du taggade e jag som f*n :D

2010-04-21 @ 10:14:17
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0