Fredags och dag 4

Äntligen Fredag, denna vecka har gått så fort. Men va f*n har hänt med vädret. Känns lagom kul. Jag vill ju ha sol sol sol sol sol... Men men det e  Fredag så lite nöjd är jag :D


Jag är inne på dag fyra när det gäller dieten och det går riktigt bra :D nästan två kilo har jag gått ner 1,8 för att vara exakt. Idag gäller följande...

DAG 4:

Bananer och lättmjölk. Ät och drick så mycket du kan, minst 3

bananer. Ät soppan som vanligt. Du får även äta naturell/natur yoghurt.





Kommentarer
Emma

Men snälla människa!! Har DU gått ner 2 kg?! Varför?? Du är ju redan jättesmal och jättefin som du är... knas.

2010-04-16 @ 16:27:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0