Äppelpajs paj.....

så har jag känt mig denna morgon :S Men nu börjar det ordna upp sig...

Helgen kort och gott i sin hel het va underbart rolig och trevlig.
IFredags va ju Camillas fest, en grym kväll.. Förfest, Fest och efterfest va det som gällde. Kom i säng vi åtta tiden vakna vi 10 och åkte ner till Södertälje för att äta frulle. En Pizza en världsklass :D Fy bubblan va god den va. Tack Nille ;) hehe

Lördagen va mest kvalitetstid som gällde, Moët e ju ändå gott :P Sitta i solen och bara få vara är ju heltunderbart.... På kvällen tog jag en taxi hem. Hem till min efterlängtade säng...Sov som en misshandlad sengångare och vaknade upp till en toppen söndag. Denna söndag va en toppen dag. Lunch på Gripsholmsvärdshus. Öl och rosé och vi satt där så pass länge så jag va tvungen att även äta middag där.... En toppen dag...

(oj va mycke toppen)

Mamma och Tony kom förbi med kött som jag hade beställt så nu har jag 55kg kött i min frys... Grill kväll nästa, japp japp :D



Några bilder från i helgen....Tack Emma och Nille för en sjukt trevlig helg, och tack Marre för att du tag hand om dogsen :D





        




Kommentarer
Emma

Tack själv gumman! Du är bäst :)

2010-04-26 @ 19:27:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0