Vad händer.....?

Jaha då va man hemma efter nästan en hel vecka på jobbet, så skönt med Fredag.
Meja är ny badad och nu verkar shampot, 30-40 minuter ska det sitta innan det är dags att skölja bort löddret. Gummsan ligger just nu i sin bur och tuggar i sig ett smarrigt ben ;)
Mariell är snart på ingång, lite rosé på punch verandan och det vanliga Fredags snacket väntar. Det känns som det var 100år sedan vi satt och drack på punchverandan... Men nu när semester och allt är slut ska vi nog få tillbaka våran Fredags vana :) Imorgon blir det att fixa trappen (om jag nu pallar) Sen ska åka till Salem och träffa Ullis. Sist vi träffades va en snabbis på mitt jobb hon och Anna kom på en fika och det va i Januari. Nu äntligen är det dags igen för en date :) Få se om jag åker förbi syrran innan eller hur jag gör, men jobbar säkert som vanligt :/  
Vädret suger verkligen här, det är storm å det öser ner :S hoppas det slutar snart så man kan gå ut med dogsen en sväng och om jag hinner innan Marre kommer så kanske jag tar en cykel tur med dom.... <3

Nu måset det ha gått 30-40 miuter, dags att duscha av Meja och rengöra öronen....





 

Kommentarer
Nina

Låter inte helt fel med lite rose ; )

2009-09-04 @ 21:01:14
URL: http://petitfashion.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0