En trevlig helg...

Vilken helg.....
I Fredags vart det som planerat ett glas rosé med Mariell. En jätte mysig kväll. Peppe och Marre målade om sovrummet å det blev så fint. Färgen som dom hade valt är äggskal. En toppen fin vit färg.
På kvällen blev det super god middag och trevlig sällskap.

Lördag morgon va en toppen morgon, jag dukade fram en gigantisk frukost med allt man kan tänka sig. Det finns inget bättre än att fixa iording frulle. Sen var det dags att bada Meja med special shampot, Gottfrid fick oxå sig ett bad. Han hade nämligen vart ute på åkern och jagat fåglar så han var grymt skitig :)Å när man ändå va igång fick även Dolly sig ett bad :)
Dagen var så lång, jag målade trappen var ute med dogsen, städade och tog nån öl med Marre innan jag åkte hem till mamma och åt middag.
På kvällen var det dags att träffa tjejerna jag och syrran tog en bulle hem till Ullis och Frida. Vitt vin i mängder och efter mycke om och men åkte vi till Södertälje och gick ut på berget. Jag hade en toppen kväll.
Det ända negativa va att jag sumpa alla mina kort men som tur va så hade nån varit så snäll och lämnat in dom till vakten. Fy bubblan va glad jag blev.
Det blev en ganska sen kväll, jag kom hem vid halv tre tiden.

Söndag, jag vaknade tok bakis och visst inte vart jag skulle ta vägen.
Mariells bror och fru kom ut och hälsade på. Vi åkte till Mariefreds GK, och satte os på terassen.
En trevlig lunch buffé, vin och öl. Alla var igång och vi satt där bra länge och drack i höst solen. Underbart trevligt allt var så mysigt.
Det blev även ett par flaskor vin och öl när vi kom hem, vissa var ute och plocka svamp andra satt bara och njöt i solen. Det var den bästa Söndagen på länge :)


Mariell skrev till mig på msn i morse och jag håller med henne till 100%

Mariell säger:

Godmorgon och välkommen till en ny arbetsvecka!

5 härliga arbetsdager ligger framför oss.

Jag ska försöka undvika att gå och köpa ett rep och hänga mig idag.



Nu är det dags att jobba :/


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0