En bra dag.......

Igår åkte jag förbi Börsen för att hämta två jackor jag har beställt från laredoute.com Ena jackan satt jätte bra medans den andra ska jag skicka tillbaka eller så ska Maggan köpa den. Sen var det dags att bada meja, medans shampot verkade så lagade jag mat, slängde i mig maten (Meja satt å "skrek" i buren) fort som attan och sen va det dags att skölja av Meja. Diska, ut med dogsen å sen var det dags för IDOL :) Äntligen har det börjat igen. Dom första avsnitten är roligast tycker jag... haha gud va man skrattar åt vissa. Att inte nån kan vara ärlig mot dom som är så dåliga och säga att dom "suger". Det är ju synd om dom. Själv skulle jag aldrig söka till IDOL, jag vet va juryn skulle säga till mig ;)



Idag är det Jobba, jobba, jobba som gäller.... 
Sitter på jobbet och är sjukt nöjd med min dag redan. Började mogonen som vanligt, duscha, åt frulle, tog ut dogsen, tvätta Mejas öron och vips så kom Malle och Maggan in... Satte oss i bilen åkte till Rönninge och släppte av Malle. Malle ger så mycke positiv energi så det e inte sant :) Man kan inte må dåligt när hon är i närheten. Vilken klippa hon är <3
Åå jag har varit så bra idag på jobbet allt flyter på i 190, hoppas dagen fortsätter så här. Då kommer jag vara så nöjd, dags att slänga i sig lite lunch.....


Kommentarer
Nina

Kul med nya jackor =)

2009-09-09 @ 20:21:56
URL: http://petitfashion.se/
cissi

Ja de e kul men jag måste gå upp 10kg för ha den ena :(

2009-09-09 @ 20:26:58
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0