jaha

I Måndags när vi skulle åka från jobbet hände de som inte får hända. Dolly, Meja & Gotti hade lyckats att öppna/ta sönder ginden till deras bur. Maggan var på väg till bilen med Coco och då öppnades grinden, så Dolly flyger på Coco, Meja och Gotti efter. Varför Dolly valde Coco är jätte konstigt med tanke på att Loke satt i lina utanför deras bur. Stakars Coco. Som tur va så var det ganska många på kontoret som kunde hjälpa till och sära på hundarna. Våran egna Cesar Millan, Peppe var på plats och kunde ta tag i Dolly. Herre gud va jag va rädd. Lilla Coco, som tur va hände inget. Bara ett litet sår fick hon.
Jag tycker det gär så konstigt att Dolly hatar Coco. Dolly har lungnat ner sig sjukt mycke, hon är som en tant lungn som en filbunk. Man skulle kunna tippa hennes ålder som typ 10-12år. Nog om de.
På kvällen när jag kom hem va jag ute med alla hundarna en halv timme var. Det är så mysigt att ta ut dom en å en. Jag får mycke bättre kontakt. Jag ska försöka att göra så varje kväll om jag har tid. Annars får man ju ta alla tre vildjuren på samma gång. Det ända som är jobbigt just nu är att alla jägare är ute och smyger i skogarna. Vilket suger.....

Själv så känner jag mig som hundar år just nu. Jag har ont i alla leder specielt högerhandled. Det känns som jag vill ta en såg och såga av min hand. Varje dag när jag sitter på jobbet så får jag sjukt ont. Att sitta och skriva hela dagarna sliter på mig :S
Men som tur är har jag beställt handleds stöd, Back on track från min faster Anci. Jag hoppas att dom kommer idag och att dom hjälper......

Nä nu är det dags att sätta igång och jobba med en "trasig" handled...."wee"






Kommentarer
Emma

Men gud vad hiskeligt läskigt gumman.... Skitjobbigt med hundarna, och nästan ännu värre med din handled :( Du håller på att få tennisarmbåge, det startar från handleden. Många sekr fick det, och var tvungna att sluta :( Krya på dig och hoppas handledsstödet hjälper. Du kanske också ska pluggga istället ;)

2009-09-16 @ 21:53:11
cissi

Ja det är ganska jobbigt med handleden:( jag ska inte klaga allt för mycke för jag pallar att jobba. Men dom sagt det gör ont..... Plugga? vad skulle jag plugga till? ;P

2009-09-17 @ 09:04:31
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0