Åå jag ...

Åå jag var ledig igår och det va såå skönt.
Vakna tidigt åt en härligt frulle med M & J, börja tvätta kläder.
Klockan 10.00 hade vi tid hos tandläkeren för Coco Darling. Vi lämnade in Coco till Måreten på veterinärboden och åkte vidare in till Strängnäs. Som vanligt händer det inte allt för mycke där men vi gick in på INNE. Deras kläder är helt okej Filippa K, By Malene Birger, Odd Molly & G-Star. Så där shoppa M  loss lite. Vidare till Bolaget vitt vin och rosé blev det.

När vi kom hem drog jag ut med dogsen på en cykel tur, badade Meja å 14.20 hade hon tid hos vet. för HD/AD röntgen. Hennes HD trodde Nina skulle va/bli C/B och AD=ua 0 vilket är helt okej. Bara det inte blir sämre resultat så e jag nöjd.Hon hade även en infektion i örat plus nått hud problem så vi fick recept på båder öron rengöring  shampo. Meja va så groggy när vi kom hem det såg ut som hon var as packad :D sjukt söt. Hon sov hela kvällen och natten. Min lillskrutt.


Nu är det dags att dra från jobbet och mot apoteket för att hämta ut Mejas grejer...

Å sen kommer Marre över till mig på "ett" glas Rosé, weeee :D








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0