Uppe med tuppen

Åå herregud va trött jag är, det va säkert ett år sen jag åkte till jobbet så tidigt som jag gjorde idag. Klockan 6 satt jag bilen på väg till kontoret. Fy bubblan va trött jag är :(
Jag är sjukt imponerad av alla människor som är uppe tidigt. Men jag får se det från den ljusa sidan, jag tänkte vara ledig imorgon. Fixa hemma, städa ovh tvätta. Ha en låånngg helg vore ju inte helt fel. Det ända som är tråkigt är att jag är solo på Fredag, tur att man har dogsen så man slipper sova helt själv och på Lördag ska jag till Nacka på kräftskiva med Marre. Det kommer nog bli jätte kul....




 



SÅ skön :D







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0