Tisdag...

Jaha då va det Tisdag. när jag vaknade i morse låg jag och mös med Dolly hon sov med mig hela natten.. Så mysigt... Men va tusan va Meja? Anton åket till jobbet och det visade sig att griden som jag har haft för trappen hade vält så att den log på golvet, Meja hade inte vågat gå över den som Dolly hade gjort. Så när Anton flyttade grinden rusade Meja upp till övervåninge och hoppa upp i sängen och var helt överlycklig. Gumman hade fått sovit helt själv på nerervåningen, stackan...
Men nu sitter man här på jobbet och jag bråkar med min scanner :/ Den vill inte riktigt som jag vill idag. Den har sina dåliga dagar och när den har en dålig dag får jag en ännu dåligare dag :(

Jag tror även att dogsen har en dålig dag i dag...

så här ligger det till med dom

 Meja skäller när jag är inne, Luna skäller när jag kommer ut, Fia och Loke skäller på allt, Dolly skäller på Loke för att han skäller och Gotti skäller för att Fia löper och ALLA skäller när Louie eller Asta går förbi. Coco darling sitter i ett hörn och är tyst....

Ljud nivån på dogsen är ganska hög idag....



Kommentarer
Nina

Ni får köpa några tystare djur, vandrande pinnar?

2009-09-08 @ 20:19:11
URL: http://petitfashion.se/
cissi

hahaha eller två kaniner :P

2009-09-09 @ 09:04:18
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/
Nina

jaa just det! oliver fyller ju år snart så ; )

2009-09-09 @ 20:19:47
URL: http://petitfashion.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0