Lördag....

Den har dagen har varit så lååånnngg....
Det vart en lång promenad med dogsen, Peppe och Marre på morgonen. Det var verkligen super mysig. Hundarna älskar vekligen Peppe. Meja & Gotti fick träna sök. Dolly fick träna på att vara lös men som Meja som bromskloss :) vi satte ihop två koppel så fick brudarna gå som dom ville. Det gick helt okej, Meja kommer ju  nästan alltid när man ropar. Vi va nog ute i 2-3 timmar med dogsen. Å när jag kom hem skulle jag gå upp och kolla om Anton ville vakna men när jag kom upp till sovrummet var han inte där :S Han hade dragit på race med Engan Jonny och några till. När han väl kom hem så vart allt bra =) Bingo hade kört på 7,47 sek. =) Toppen bra tide men synd att i hans klass får man som fortast köra på 7,50 så han vart "diskad" om jag fattar allt rätt....
V-rummet blev så bra, jag är SUPER nöjd.....
Den här dagen har som sagt varit helt underbar och jag tror att det beror på att jag inte har några tider att passa osv. En helg i världsklass......


Popp that pussy, en super skön låt... Weee jag e laddad :p



www.mindolly.se
www.petitfashion.se
















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0