Ledig...

Det känns som jag har varit ledig varje Fredag sen semester. Det är så skönt, de finns ingen anledning att åka till jobbet om man ändå inte har nått att göra. De e ju tur att man är tillsammans med chefens son ;) HAhahahaha
Jag har redan varit ute med dogsen en sväng och nu är det några koppar kaffe som gäller innan jag sätter igång med städningen. Jag funderar på att möblera om i V-rummet. Men jag vet inte om jag pallar helt solo. Tv:n är för stor för att flyta själv och möblerna är sjukt tunga. Men men vi får se hur de blir med det.
Ja beställde för ca en månad sen ett nytt munstycke till min dammsugare och den kommer aldrig jag blir så sne. DEt går åt alldeles för mycke tid när man måste stå och pilla ut skiten som fasnar. Jag hatar min dammsugare. Funderar på om jag ska ringa Marre och fråga om jag får låna deras, så det går undan nu på min städ dag.

Hundarna måste ha mat igen, det känns som jag hänger i djurbutiken jämt. 15kg mat räcker bara i tre veckor.
Jag vet att jag ger dom lite för mycke men nu är dom så otroligt fina så jag tänker inte sänka den för att gå efter det som står på säcken. antal gram/dag. Jag måste även köpa en ny Klofil och reflex västar eller nått liknande till dogsen. Nu när jägarna äger skogen vill man ju att dom ska se min hundar om dom nu skulle råka dra till skogs. Vissa tycker de är töntigt men vem f*n vill reskera sina hundars liv för att se ball ut?

Nä nu är det dags för kaffe och cigg sen städning :)





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0