Ge mig energi

Jag har ingen ork, fy bubblan va det är boring att vara trött hela tiden... Bläää
Hur hinner allt folk med allt. Själv så jobbar man, kommer hem mellan 17-18 tiden gör middag, ut med dogsen. Sen är ju kvällen slut. Dags å sova. Hur ska man hinna med allt den dagen när man har en "egen" familj. Typ hockey, ridning å allt annat barn går på?! jag fattar inte hur det ska gå ihop. Nog om mina funderingar

Nu äntligen har jag varit och köpt färg till min trappa, det blev en färg som heter 813 fjäder från alcro. Jag hade tänkt och köpa färgen silver pil men det såg lite grön ut i butiken.....
Men som sagt det blev 813 fjäder. Jag hoppas att det blir bra annars får jag ta och prova med silver pil....
Det är ju verkligen svårt att välja färg till golven, i butik ser dom inte alls ut som dom gör hemma .... Jag tog iallafall med mig några färg prover så man kan fundera vidare på resten av alla golv som är kvar och måla. Det är ju "bara" 5 rum kvar.....


Nä nu ska jag ut med dogsen......







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0