En lika bra kväll som dag :)

Jäklar vilken bra kväll de har varit!
Jag kom hem och började med maten direkt, hel stekt lammfilé med klyftpotais och en svampsås serverade jag till killarna ikväll. Det blev helt okej men min själ va inte med matlagningen till 100%. Jag satt nämligen ute på min underbara baksida med Peppe, Marre, Magga, John & Anton, rosé va det som gällde. Hundarna lekte för fullt och vi satt som vanligt och snacka "skit". Men oj så trevligt det va. Men tillbaka till matlagningen. som  sagt jag va inte helt sugen på att stå inne med maten medans alla satt ute och hade trevligt. Det va inte det bästa jag har gjort men alla tycket de va gott så jag är nöjd :D
Nu ligger Meja och "skriker"/ylar  medans shampot jobbar för fullt för att få henne frisk. Gumman da jag tycker så synd om henne. Men ska man bli fin får man lida piinnnnn.......

Nå, dags att duscha av Meja sen är det IDOL... weee


:D




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0