Äntligen.....

Igår när jag kom hem så känndes allt så jobbigt å dåligt.... jag hade inte lust med något men efter lite grillad kalvfilé och sallad med la familja vart jag på bättre humör.... Ett glas vin å några cigg med Marre å allt va på topp igen ;)
Jag började äntligen grundmåla trappen igår å det känns så skönt att man har kommit igång.
Men jag var även lite lat igår, det blev ingen cykeltur med dogsen å det fick jag "betala" för. Meja tugga sönder kontrollen till tv:n i sovrummet. Hon gör alltid nått bus när hon får en vilodag. Så ikväll ska jag verkligen ta en tur med dom så fort jag kommer hem från jobbet. Sen är det bara att ta och fortsätta med trappen....
Jag längtar tills den är färdigmålad...

Nu ska jag "rymma" från jobbet och dra en sväng till Tumba C ;)








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0