Vilken morgon...

 Den började med att jag vakna tok sent. 06.20 och jonny skulle komma och hämta oss 07.30 Fy bubblan....
Men men nu sitter man här på jobbet och om 16 minuter kommer TDX killen. Nu ska jag lära mig lite mer om det nya programmet....
Under tiden jag har suttit och väntat så har jag gått igenom en massa mail som jag och Marina har skickat till varandra under åren. Bilder på dogsen m.m. Känslan man hade när jag hade bokat Dolly och Meja går inte att beskriva. Pirr i magen och en längtan som är jätte jobbig. Gahh... Min tjejer har blivit så stora. Tiden går såå fort.

nä nu ska jag förbereda mig metalt innan jag ska trycka in massa info om TDX....






 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0