Va ska jag göra?

Vilken kväll, jag var inställd på att laga lamm med klyftpotatis och rotfrukter. Men med tanke på att jag hade tagit fram fel kött så blev det inte som jag hade tänkt mig. (ovanligt, NOT) Det blev nått kött jag vet inte vad, med bakadpotatis och röror :P haha. Trots att det inte blev som jag hade tänkt mig så vart kvällen lyckad. Super mysig. Jag städade hallen och mitt istädningen kom jag på att det va Mammas pojkar på tv, fuck att jag kom på det när halva programmet hade gått. Men men inte mycka att göra. Nu ska jag ta tag i den enorma städningen jag har framför mig. Som sagt det måste vara fint när min kusin kommer med hennes pojkvän.

Pappa kommer till mig i morgon och jag hoppas att han kommer tidigt typ 11 eller nått. Det vore så kul att få lite tid med pappsen, de va ett tag sen vi sågs. Men i morgon får jag äntligen träffa min älskade pappa <3

Jag är fortfarande delad med tanke på att Jennifer Pamela, Robin Jonathan och kanske jonny ska gå ut imorgon, jag vet inte om jag ska följa med och sätta mig i en ekonomisk kris eller om jag ska vara hemma och titta på IDOL va f*n ska jag välja? Jag vill men men vi får se hur jag gör :S

Nä dags att ta tag i städningen, och det jag lyssnar på just nu är....

 Rihanna feat. Kardinal Offishall - Russian Roulette





Så grym....







Kommentarer
jennifer

ja , vi alla visste ju att hon inte skulle välja idol kvällen ;). min syster missar ALDRIG en ute kväll :)

2009-11-03 @ 12:51:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0