Ute Belysning till Lida vore inte fel....

Det finns mycke man önskar sig här i livet....
nummer ett på min lista just nu är en grym utebelysning. Det är så mörkt här ute på landet. Å då menar jag tok svart. Jag är liv rädd bara jag ska gå till brevlådan...Men men man kan inte få allt här i livet :( Jag skulle behöva köpa blinkande halsband till dogsen så man ser vart dom är när man ska ut och leka med dom.. Som nu tex, Meja är as jobbig (fast söt) jag måste ta ute henne på en tur så hon får bralla av sig så jag kan titta på desperate housewives ostört.... Det är ju bara att hoppas att det inte hänger nå vildsvin/hjort/älg/rådjur eller harar utanför dörren... nog om funderar biten nu ska jag ta ut odjuret Meja mejsel skrot även kallad sms mess :) haha va sjuk jag är...





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0