Torsdag....

Sådär ja.. Då va det Torsdag igen... Maggan Seppo Bella Malle & Stefan åkte till Grekland idag. Känns som dom valde rätt dag. Vädret suger det är kallt och vidrigt väder helt enkelt. Brrr.... Undra vem som har Vilda. Lilla gumman hon är min lilla favorit vilda Vilda :)
Igår hade vi ett lite hundbråk hemma, Gotti & Meja rök ihop för första gången. Gotti tänkte äta upp Mejas mat. Dom stog båda två vid matskålen och till slut rök dom ihop. Dom brukar kunna dela skål men inte i går. Under hela kvällen morrade Gotti på Meja och va hur skum som helst. Meja vart precis som vanligt. Strosa runt och sket i Gotti gubben. Surgubbe.
Jag hann även dammsuga lite i hallen "tjejrummet" och i det blivade köket och i morse när jag vakna var det grus överallt. Anton var boven. Grrr. fan va sur jag blev. Fy Anton ;)
Men men jag hade nått att göra i morse innan jobbet.

Idag kom även våra Robust Hundburar till bilarna. Nu är det bara att spara ihop pengar så man kan köpa en till audin....

Imorgon är det dags för IKEA & DaNaTo med Emma & jag har fixat så vi har en bra shoppingbil :P

Nä nu är det dags att göra lite nytta






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0