Tisdag.......

Jaha då här även Tisdagen nästan tagit slut.
Jag har hunnit möblera om i mitt så kallade tjejrum å det känns som det blev mycke större. Helt galet. Jag vart ganska nöjd om jag ska vara ärlig. Det känns lite tomt men som tur så ska jag & Emma till IKEA på Fredag så man kanske hittar nått där som fyller känns bra. Hoppas :P
Ikväll hade jag inte tänkt göra så mycke förutom att kolla på desperate housewives med Marre.  Men vem vet jag kanske pallar dra fram dammsugaren.....

Imorgon ska jag försöka att börja mitt nya liv. Jag ska upp senast klockan 6 och ta en promis med dogsen på ca en timme. Få se om jag kommer upp. Mitt mål är att göra det iallafall....


Nä nu är det bara 32minuter kvar till desperate housewives, rökning+te, samt rastning av dogsen ska hinnas med innan.....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0