Stress

Idag vart det en repris på gårdagens stressiga morgon. Sjukt jobbigt när man inte vaknar i tid...hundarna fattar nada när man yrar runt som en förvirrad höna på morgonen... Jag vet inte hur jag ska göra för att komma på på morgonen, jag går ocj lägger mig tidigt men jag kommer ändå inte upp... usch!!
Men det är bara att ta tag i dagen och jobba. Idag kommer Micke från TDX-log så nu ska jag lära mig de sista (hoppas jag) Jag har lite så grejer i programet som jag måste finslipa men det hinner jag nog i eftermiddag eller nått..
På Fredag kommer min kusin med sin pojkvän hem till mig så då ska jag vara ledig från jobbet. Systeryster pappa och madde kommer oxå :D Det ska bli såå kul. Så ikväll när jag kommer hem ska jag börja städa så det är riktigt fint när dom kommer. Det är ju första gången Pamela och Robin kommer hem till mig så man vill ju inte att det ska se ut som det gör just nu :S Men men det är bara att greppa dammsugaren och börja så fort jag kommer hem...


Dags att börja jobba....







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0