...så...

Jaha då har även Torsdags kvällen nästan tagit slut... Imorgon är det äntligen Fredag. Som det verkar ska Anton träffa en polare i morgon så jag blir solokvist med dogsen. Jag ska mysa frömför Tv:n titta på IDOL och bara njuta av lugnet, inte för att Anton brukar störa. Men Ibland kan det vara skönt att få vara själv....
Jag ska även göra en hårinpackning och lägga en mask på facet så man blir människa igen, och vem vet jag kanske orkar att börja med mitt så kallade tjej rum. Men det känns som det är manliga saker som måste göras så som att ta en tigersåg och ta bort lite skit. HAha vem vet jag kanske får ta och göra de...
Hoppas mina tapet prover kommer i morgon jag är så sugen på att få se vilken som kommer att passa in...

Nä nu ska dogsen ut....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0