Lite rast.....

Så nu har jag suttit och matat in godskoder unika avtal m.m...bla bla bla...
Jag satt och surfa runt lite och jag såg på systerystersblogg att hon hade hittat den här på IKEA
Jag skull oxå behöva ett Kläd-/ skoställ till hallen. Den är snygg och man behöver ju inte göra massa hål i väggen toppen tycker jag...

Solen tittar fram och jag känner att det är dags att avrunda för hemgång. Hoppas vi åker snart. Ikväll blir det lamm till middag, mums......



Den här vill jag oxå ha.....





Jag tror att jag ska kolla med Emma om vi kan ta en sväng till IKEA nån dag.....
Man kan ju inte åka iväg med killarna ;)






Kommentarer
Emma

Säg bara till stumpan, så gör vi IKEA osäkert ;)

2009-10-15 @ 14:09:19
cissi

Weee fan va kul.

Jag sa till Anton i går att jag vill åka till IKEA med dig. Vi får ta nån av våra bilar så vi kan shoppa fett

2009-10-15 @ 14:30:42
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0