Kort och gott igen.....

Idag är det ingen rolig dag :( Jag har hur mycke som helst att göra. Suck.....
Första ska man göra sina vanliga arbetsuppgifter sen så måste jag kolla alla priser i nya programet... Gahh jag har redan ändrat dom 2 gånger och nu måste jag gå igenom dom igen... så BORING. Jag har helt fel inställning men jag tycker verkligen att det är tråkigt. HALLÅ KAN NÅN HJÄLPA MIG.. vem vill göra nått som är tråkigt? Nog om jobbet.

Mejas svar från röntgen är äntligen reggad :) Svaren blev HD grad C/D ED grad 0/1 Wee va glad jag är nu är det bara en fin hane som saknas med bra höfter HD A eller B och ED 0/0  :D
Det ska nog inte vara några strörre problem att hitta nån, men jag vill helst att killen/tjejen som har hanen ska vara intressera av kullen. Jag vill ha en bra kontakt både innan och efter. Men som sagt nån finns säkert där ute.

Mer info om Meja finns på www.skk.se hennes reg nr. är S51834/2008

Så i Fredags var jag ledig :D jag städade och fixade hemma inför helgen och det blev såå fint. Det blev en lungn Fredag med IDOL tittande.

Lördag, Emma och Nille kom vi 11 tiden hem till oss, vi öppna en flaska bubbel och begav oss till Strängnäs marknad. Det belv stopp på Rogges, UB & sju rum och kök. Inte som mycke marknad med andra ord ;)
Till middag blev det Tacos då även Peppe och Marre va me, lite fotboll och "lite" dricka. En super mysig kväll.
När Emma och Nille åkte hem i Söndags va jag hur laddad som helst för lite renovering. Det gick inte riktigt som jag hade tänkt :S Jag tog fram en jätte fin trä vägg men vägen dit var jobbig. Sjukt mycke damm det var en typ av puts på väggen. Sjukt jobbigt ALLA möbler i rummet va täkta med sjuka mängder damm. Röv jobbigt att städa undan men det blev väldigt fint :D så nu ihelgen tänkte jag måla väggen i nån vit färg så jag nån gång får iordning mitt tjejrum:) Nä nu är det dags att ta tag i jobbet :S







Kommentarer
Emma

Cissi nu är det verkligen dags att fixa iordning i tjejrummet inför våra utgångar som annalkas i slutet av oktober!! ;) ;)PUSS

2009-10-15 @ 14:11:19
cissi

lätt jag ska göra allt jag kan....

2009-10-15 @ 14:33:28
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0