kort å gott........

Den här helgen har varit såå lång.

I Fredags var la familja ute och åt på Gripsholms Värdshus ett jätte mysigt ställe med god mat osv... bla bla bla ;)
Det blev en lung kväll för vissa (mig) medans andra i gänget festa på lite väl mycke.

Lördags vaknade jag med en lättare huvudvärk, men den gick över ganska fort. Jag & Marre tog en promenad med dogsen på ca en timme. Sen så mådde jag toppen.
Vi drog en sväng in till stan och jag fick äntligen köpa min kappa från Karen Millen. Det va tyvär 700kr dyrare än på Asos.com. men nu har jag kappan och jag är såå glad.
Vi drack ett par öl när vi väl va inne i stan och hade en SUPER mysig dag. När vi väl kom hem så försökte jag titta på tv men det gick inte. ja va så trött så jag somnade runt åtta tiden...

Åå i dag ska jag bara var ute med dogsen och städa här hemma




Min kappa






Intervju med Nina på petitfashion.se


Läs om systeryster min......









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0