Jaha

Då va det Måndag igen, Tiden går såå fort. Jag säger som Malle, Är det nått jag önska mig så är det mer tid...
Idag har det varit en hel del att göra på jobbet. Fast jag har ändå tagit mig lite tid och titta på några bilder från när vi var i Grekland -06. Jag är lite sugen på att boka en resa. Åka iväg i Februari eller nått. Vore toppen skönt. Ikväll drar jag och Emma till Linköping en sväng. Coolt :)

Idag så har jag även bokat handledarkurs för mig och Anton, på Söndag klockan 10:00 börjar den och håller på i 3,5 timme :S Men det känns som jag är nu på G att ta mitt körkort. Weee





Grekland, Maj -06









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0