Helgen slut.

SÅ då va denna helg oxå slut :S

I Fredags va jag och Emma på IKEA som planerat. Jag hittade inte så mycke som jag vill och hade tänkt att köpa men jag är nöjd med de jag kom hem med.....Blev mest ljus, hundskålar, glasburkar å nå mer skit....
På kvällen vart det middag med Anton, John, Jenni, Marre, Peppe och Emma. Super god mat och trevlig sällskap. Kan man önska sig nått mer? Jag och Emma åkte till Ub, men vilket ställe....det va kul ett tag men jag ruttnade vi ett tiden och vill åka hem.Jag vet inte om man har blivit lite gammal?! Det öärä inte så kull att gå ut länger, jag föredrar att gå ut och äta en trevlig middag....

Lördagen hände det inte så mycke, titta på film och mös....

Söndag var det handledarkursen, den var helt okej och snart får jag köra bil laglit ;P
Marre, Peppe och John hade hand om dogsen när vi var på kursen. Dom tog en lång promenad och Marre hon är ju för bäst. Hon hade badat alla tre så dom va rena fina och luktade gott när jag kom hem, TACK MARRE!!!!

Nä nu är det dags att göra lite nytta på jobbet...

Puss








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0