Ica Maxi, haha

Så då va man en sväng till Linköping igår, haha vilken tur det va.
Jag och Emma satt och snacka på som vanlig hade det jätte trevlig. hihi. Vi prata om allt mellan himmel och jord. Jag är alltid lika glad efter jag har träffat henne :*
Jag tog även upp min tanke på att gå en kurs för Emma och hon tyckte att jag skulle satsa på det. http://hundstyrkan.se/yrkesutbildningar/hundinstruktorsutbildning  september 2010 börjar kursen om jag inte minns fel...

Haha vi va på ICA Maxi igår, jag köpte en chili växt. Den fanns för 89:- med kruka men jag ville inte ha krukan till för den va inte riktigt min stil, så jag gick runt och titta va växten kostade utan kruka å vi kom fram till att den va 25:- När jag väl kommer till kassan fungerar inte streckkoden så hon i kassa får ringa och kolla va den kostar. Hon säger till den som svarar att det är en chiliväxt med kruka, vilket var fel. Man betalar ju inte för den svarta plastkrukan. Men idioten i kassan fattade nada, jag sa att jag trodde att det va 23:- eller 25:- Men till slut blev jag så sne så jag sa slå in den för 89:- så får jag ta tag i problemt borta vid info disken. När jag kom fram till tjejen i info disken sa jag hur det låg till och jag fick till svar - Att hon inte hon kunnde slå in den för 25:-
De va som dag och natt, ena tjejen och hur otrevlig som helt medans hon i info disken va ur gullig, så jag fick tillbaka mina 64kr inte för att det är mycke pengar men jag vill ju inte betala för nått jag inte har köpt. Rätt ska vara rätt. En guld stjärna til Infodisks tjejen <3


Nä nu är det dags att ta tag i mina godskoder och prislistor som ska fixas...











Kommentarer
Emma

Haha ja vilken kväll det blev av det hela!! Hur mysigt som helst. Puss

2009-10-20 @ 16:16:11
Therese

Nästa gång du åker till Linköping får du ta och ha med dig hundarna och så hör du av dig till mig ju!!!:D

2009-11-04 @ 19:49:42
URL: http://www.amstaffrocco.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0