Kort och gott....

Oj det va ett tag sen jag va inne och skrev, men sista tiden har jag varit så trött jag vet inte va som har hänt. Jag har ont i huvudet och det känns nästan som jag har feber, men men jag jag kan ju stå på benen så det är ju bara att palla sig till jobbet. jag kommer inte ihåg när jag var sjukt sist....

Helgen va toppen härlig.

Fredag va jag bara hemma åt en god middag titta på IDOL och tog nått glas vin. Super mysigt. Jag gillar verkligen att bara få sitta hemma i min soffa mysa och njuta av livet :P

Lördag, vart en lång promenade med dogsen, en sväng till strängnäs och sen hem till Emma. Vi åkte in mot globen åt en bra middag och sen var det ladies night:) super kul. Vidare till Berget och sen på 30-års fest. En låååång dag med många adresser att besöka. Jag var hemma vi halv fyra tiden.

Vaknade Söndag morgon vi halv nio. jag mådde toppen bra, laga mat och började göra hund godis direkt på morgonen. Men oj va trött jag var. Efter jag hade ätit upp maten gick jag och la mig i sängen och låg där HELA dagen och titta på playa del sol dvd:n ojojoj vilken helg. Toppen bra.

Sen så har det inte hänt så mycke annat roligt.... Jo juste Marre är hemma igen efter en shopping resa i Paris.Gud va jag har längtat efter Marre :* Äntligen är du hemma:)






Kommentarer
Marre

Och som jag saknade dig! Paris väntar på oss ;)

2009-10-01 @ 14:53:44
cissi

Ååå va kul det ska bli, shopping+vin=det vi gillar :P

2009-10-01 @ 15:28:15
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/
Nina

Länk till intervjun finns på förstasidan http://spotlife.se/



2009-10-03 @ 09:12:41
URL: http://petitfashion.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0