Diet dag nr 3

Igår va det helt otrolig gott med soppa, bakadpotatis och smör, mums....  Ni kan inte förstå hur sugen jag är på att svulla i sig allt j*vla skit som man brukar göra. Chips godis cola m.m ni fattar...
Att få i sig lite fett va ju inte helt fel, jag känner mig piggare idag... Hjärnan är med till 100% (nästan)

Å idag är det foljand som gäller



DAG 3:

Ät så mycket soppa, frukt och grönsaker du vill. Efter idag ska du

ha gått ner minst 2 kg ;)







Så nu sitter jag här och äter kiwi & apelsiner, mums...


Soppan va som vanligt till frukost plus en apelsin...
Lunch blir det soppa och sallad å under dagen blir de frukt i mängder.







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0