Diet dag nr 2

Gårdagen var helt okej... eller inte fy bubblan va jag åt frukt. I mängder. Jag va hungrig hela tiden

Idag känns det mycke lättare.. Jag åt min soppa till frukost och Lunch, det blev även en stor sallad som jag tryckte i mig... nu sitter jag och knaprar morötter i mängder. De e ju så gott. i kväll så får jag äta en bakadpotatis med smör plus soppa och grönsaker. Det här är sjukt kul att prova.....



DAG 2:

Ät dig mätt på råa, kokta eller burkgrönsaker. Försök att äta

Gröna bladgrönsaker som sallad och spenat.

ÄT INTE Ärtor, majs, torra bönor eller avocado. Ät grönsaker och soppan.

Till middag kan du ta en bakad potatis med smör.

OBS! Ingen frukt idag.







Kommentarer
Emma

Shit vad duktig du är gumman! Jag håller på dig! Puss

2009-10-06 @ 19:30:29
cissi

Tack gumman :*

2009-10-07 @ 11:16:14
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0