Äntligen Torsdag

Äntligen Torsdag, morgonen började ganska lungt. Man har sina vanliga rutiner.....
Som vanligt är det full bil till jobbet 4 pers och 4 hundar... på väg till jobbet fick vi världens sladd, fy bubblan va rädd jag blev. Blien slängdes fram och tillbaka på motorvägen.... HJÄLP... Det va ganska mångar bilar som hade kört av vägen mellan Åkers och Södertälje... Första halkan är aldrig kul. Nu måste folket börja sätta på vinterdäck..

Jag känner mig ganska laddad för att ta tag i renoveringen hemma igen. Jag har många bollar i luften :) Jag vill göra allt.. Igår kväll satt jag och tänkte på hur j*vla bekväm jag har varit sista tiden. Det händer inte så mycke som det borde göra. Men jag tycker ändå att vi har gjort massor hemma om man börja tänka tillbaka på hur det såg ut när vi flytta in. 4 kök plast golv överallt, massor av små rum. Som sagt lite har man ju gjort och det känns ju bra... Jag tror att mitt nästa mål är att få iordning mitt "tjej" rum jag har beställt 5 olika tapetprover från www.inreda.com Hoppas dom kommer i dag eller i morgon...

nä nu är det dags för "lite" jobb.....













Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0