Ännu en helg har gått...

SÅdär ja, nu har ännu en helg gått alldelse för fort. Man är överlycklig varje Fredag för att man har en hel helg frmaför sig men vips så är den slut.

I Fredags vart det som planerat hårinpackning och lite vin, jag satt solo och titta på IDOL. Det var jätte skönt. Gosa med dogsen, klippt glorna på dom små liven. Å hade en toppen kväll.

Lördag morgon va en låånng morgon, satt och drack kaffe hur länge som helst. Tog ut dogsen i det dåliga vädret. De blev bara en sväng på tomten med tanke på att det är såå mycke jägare i skogen nu och man får ju inte ha dogsen lösa då, bla bla bla. Vid fyra tiden åkte vi hem till mamma. Alla syskon var där. En jätte trevlig kväll med super god mat. När vi väl kom hem dök jag i säng.

Jag vaknade i morse utav att Gotti lät som en stucken gris. Mupp hund. Han fick ett himla ryck, Marre och Peppe var in här för att hämta hundarna. Å han skrek av lycka. Dogsen fick en rejal promis på ca tre timmar. När dom väl kom hem gick dom och la sig på soffan och sov hur länge som helst. :) 
Jag har även haft lite koppel träning idag med alla tre. För Dolly och Meja går det jätte bra men lill prinsen fattar inte riktigt hur man ska gå i koppel. De e ju tur att han är en hund på 8 kg och  inte är en hund på 50kg. Då hade man flygit som en vante.
Idag har vi oxå haft en höst städning ute på gården, grabbarna blåste löv och testade lövsugen. Vilken grej det är. De ser ut som att det är hur lätt som helt när man kör lövsugen. Man slipper fylla säckar osv. Nä nu har man en riktig grej till fyrhjulingen som är kanonas :D

Nu är det dags att ta vara på dom få timmarna som är kvar av helgen, å dom ska jag spendera framför tv:n....
Go kväll..







 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0