09.35...

Jaha, då har man varit igång ett tag med städningen. Det är ju kul på ett sätt att städa men fy var boring de kan vara. Nä man är klar är det ju super skönt men just när man håller på aå är det såå boring. Jag tänker specielt på våran garderob. Vi har sjuka mängder kläder som ligger/hänger från golv till tak. Jag gillar inte min garderob när den ser ut som den gjorde i morse. Men nu är det klart och jag är såå nöjd :)
Det är säkert en timme kvar på städningen och efter det tänkte jag baka och tvätta lite kläder. Kan ju vara trevligt att bjuda på nått nybakat...Få se va det blir för nått jag hittar på..

Nä en cigg sen ska jag sätta igång igen.....














Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0