Vilken morgon....

Sitter här på jobbet och lyssnar på Antonio Anderas :D




Cancion del Mariachi!



Går kvällen blev inte alls som jag hade räknat med, men den blev trevlig iallafall.
Middag och mys framför brasan.

Dogsen fick gå/springa på löpbandet i går. 15 minuter var blev det.
 Som jag tidigare han nämnt vill jag ha en mjuk start, men igår ökade vi på tempot lite.
Det är så kul. Dom gillar det verkligen :D

Min tanke med går kvällen var ju att göra iordning dogsens blivande rum men det får jag satsa på ikväll istället.


Denna morgon började inte så bra :S Jag vaknade 50 minuter innan vi skulle åka.
Kaffebryggaren va helt störd så allt kaffe hamnade utanför kaffepannan, in i skåp, på bänken och sjuka mängder kaffe på golvet. Jag va såå sur.

Nu är det dags att sätta igång med jobbet och njuta av det dåliga vädret.
Jag tycker det är jätte mysigt väder ute :D


Ha en underbardag <3















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0