Vilken härlig dag....

Ojda nästan hela arbetsdagen har rusta iväg... tihi....
Jag har fått massor av bra saker gjorda idag och jag är såå nöjd. Jag är så nöjd med dagens insats :D
Det är så skönt när man har den känslan....

Idag har vi även varit och titta på det nya kontoret, nu är det inte många dagar kvar till vi flyttar dit.. Jippi
På Fredags smäller det :)

Ikväll är det tvättning på mitt schema känns inte så kul med tanke på att torktummlaren har dött och jag har ca 12 maskiner att tvätta :S Men men det är bara att bita i det sura äpplet och tänka positivt *jag kan iallafall tvätta*
Haha... Dags att fortsätta med att vara super på jobbet..


:D




Dagens ord:
Man ska inte sörja det man saknar utan glädjas det man har
.



(tvättmaskinen)











Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0