Mår apa :S

Åå va jobbigt det är att vara sjuk. Jag som satt förra vecka och nästan önskade att jag skulle bli det:S Men nu när man mår apa så är det inte alls kul. Sitter här på jobbet och vill bara hem och lägga mig på soffan och mysa med hundarna. Men som tur är det ju helg om några timmar så jag får vänta med soff liggandet tills jag kommer hem. Ikväll blir det bara att titta på IDOL och tycka synd om sig själv. Jag hoppas verkligen att jag inte mår sämre i morgon med tanke på att jag har ett grymt schema i morgon. Men men vi får de hur jag mår i morgon...




Å va jag längtar till jag ska göra i ordning mitt "tjejrum"..
Här är tapeten jag tänkte ha..





Jag vill även hitta lite "dröm" möbler som jag kan ha där inne :)








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0